כבל: "דרעי כתב לי – שההתנהלות שלי נובעת מיצר אובססיבי לפרסום" • האזינו

    דוד לזר No Comments on כבל: "דרעי כתב לי – שההתנהלות שלי נובעת מיצר אובססיבי לפרסום" • האזינו
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שלישי) התייחס ח"כ איתן כבל מ'המחנה הציוני' ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' – לטענות כי מפלגתו בדרך לקואליציה "מדובר בדיבורים שהם חסרי שחר, ספקולציות, אין שום משא ומתן, אין לנתניהו ענין לשנות את פניה של הקואליציה, הוא משתמש בנו עבור איומים על סיעות הקואליציה, הוא רוצה את ליברמן בפנים, והוא ניסה והייתה תקלה, זה רק ענין של זמן של ליברמן יהיה בקואליציה, נתניהו רואה את ההתחזקות שלו בסקרים".

    "אני יכול לומר כמעט ב'נקיטת חפץ' שכל הפרסומים האלו – הם  מכוונים נגד הבית היהודי. הרי אם נתניהו היה רוצה את המחנה הציוני – הייתה כבר מונחת הצעה ברורה על השולחן, זה דיון על ביצה שלא נולדה ואין בכלל תרנגולות".

    על הצעד שעשה דרעי כשהתפטר ממשרד הכלכלה לטובת משרד הפריפריה, אמר כבל, כי "גם אם אני תוקף את דרעי – אני לא עדיין מעריך אותו. גם עכשיו אני לא חוזר בי מאף דבר שאמרתי עליו, אני יודע שצדקתי ורואים את זה יותר ויותר ככל שהימים עוברים", אמר כבל והוסיף כי "אנחנו באים לעמדות הנהגה בכדי להכריע ולא לברוח, אסור לנו לברוח מההכרעות האמתיות, מה שדרעי עשה זה לא בשר ולא חלב, ופרווה – זה לא מוצר מי יודע מה, הייתה לו הזדמנות ענקית להראות מנהיגות".

    ח"כ כבל סיפר כי "הגבתי בחריפות נגד דרעי – אם אתם זוכרים את אותו יום שישי שכתבתי שדרעי יגרום שתהיה חתימה על מתווה הגז, והוא ענה לי, שההתנהלות שלי נובעת מיצר אובססיבי לפרסום, הכל כתוב בהתכתבות מסודרת, יש לי את זה ב-SMS".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות